Leven Lang Ontwikkelen Korting
Gmi designschool maakt het aantrekkelijk om je te blijven ontwikkelen. Want hoe meer opleidingen of cursussen je bij ons volgt, hoe meer korting je ontvangt. De korting is individueel en wordt altijd pas berekend nadat je je hebt ingeschreven, want het totaal van alles dat je bij ons hebt gestudeerd telt. (**)

Wil je graag weten wat je korting is? Neem dan contact op met ons cursusbureau, dan rekenen wij het voor je uit.

Hoe werkt het voordeel?

Je totaal bestede cursusbedrag Je voordeel*
 > €1500 10%
 > €5000 15%
 > €7500 20%
 > €10.000 25%

*(geldig vanaf de tweede inschrijving)

**(geldig op inschrijvingen na 1 november 2013)

Als je een eerste cursus of opleiding bij ons volgt ontvang je nog geen korting. Maar het bedrag dat je hierbij hebt besteed telt wel mee bij het berekenen van je korting voor de tweede cursus/opleiding die je bij ons volgt.

Een voorbeeld:
Als je eerste cursus bijvoorbeeld €900,- kost dan ontvang je daarover geen korting. Als je je daarna voor een tweede cursus inschrijft van bijv. €900,-, dan zou je in totaal €1800,- besteden, dus het nieuwe brutobedrag ligt boven de €1500,-. Over de bruto prijs voor deze tweede cursus ontvang je dan een korting van 10%. Voor elke cursus of opleiding die je daarna volgt houd je deze korting van 10% over elk nieuw brutobedrag, totdat het totale besteedde cursusbedrag hoger wordt dan €5000,-. Vanaf dat moment ontvang je 15% korting over de cursus/opleiding waarmee je de grens van €5000,- passeert. En zo kan je korting blijvend oplopen tot wel 25%. Je leven lang!

Alle bedragen die eerder aan jou zijn gefactureerd + het Brutobedrag van een nieuwe cursus of opleiding bepalen dus tezamen de hoogte van je korting over deze laatste nieuwe cursus.

Voorwaarden:

• Deze korting geldt alleen bij inschrijvingen op onze opleidingen en cursussen gedaan via onze website www.gmi-designschool.nl.
  • Deze korting geldt niet voor inschrijvingen gedaan via Springest of andere aanbieders.
  • Deze korting geldt niet voor inschrijvingen betaald met STAP subsidie. Is de cursus duurder dan de STAP subsidie, dan doet het overwaarde bedrag wel mee bij een volgende cursus.
  • Voor opleidingen of cursussen met speciale kortingen geldt geen extra Leven lang leren korting. Er kan maar één korting gelden.
  • De kortingen gelden op de standaardprijzen zoals die bij de opleidingen en cursussen vermeld staan.
  • De leven lang leren korting geld niet bij maatwerktrajecten en prive cursussen, wel telt het besteedde bedrag mee aan de totaalsom om een eventuele volgende korting te berekenen.
  • De Leven Lang Leren Korting is persoonsgebonden
  • De Leven Lang Leren Korting treedt in werking vanaf de tweede inschrijving. Op je eerste inschrijving ontvang je geen korting
  • De leven Lang leren Kortingen geld niet voor bedrijven met uitzondering van eenmansbedrijven en/of zzp-ers. Voor bedrijven die meerdere deelnemers opgeven voor een cursus, hebben wij speciale kortingen. Kijk hiervoor bij: Maatwerk voor bedrijven.

– **De kortingsregeling zoals boven omschreven is de nieuwe kortingsregeling per 1 november 2013. De omschreven kortingen gelden alleen voor inschrijvingen die na 1 november 2013 bij Gmi designschool zijn binnengekomen. Voor inschrijvingen met een inschrijfdatum van voor 1 november 2013 geld de oude kortingsregeling, nl 10% korting na de tweede cursus.
– Kortingen worden na ontvangst van je inschrijving verwerkt. Je ontvangt per mail een bevestiging van je inschrijving en van het voor jou geldende kortingsbedrag. Wil je graag eerder weten wat je korting is? Neem dan contact op met ons cursusbureau, dan rekenen wij het voor je uit.

-De leven lang leren korting is alleen van toepassing op particuliere inschrijvers.