Studiewijzer

Studievorm en lesvorm:

Gmi designschool biedt opleidingen, leertrajecten en cursussen. Wat deze verschillende studievormen inhouden kun je in onderstaande studiewijzer terugvinden. Ook worden de verschillende lesvormen verklaard.

Studievorm:

• beroepsopleiding
  • beroepsgericht leertraject
  • cursus
  • workshop

Lesvorm:

• face to face onderwijs
  • e-studie
  • blended studie

Lestijden:

Dagcursus of -opleiding
9.30-16.00 uur (werkdagen)

Avondcursus of -opleiding
18.30-21.45 uur (werkdagen)

Zaterdag cursus of -opleiding
09.30-16.00 uur

Mac of PC:

Gmi-designschool-lokalen-studiewijzerGmi-designschool-lokalen-studiewijzer

Al onze lokalen zijn ingericht met Mac en Windows configuraties. De cursist kan dan ook zelf kiezen of de les gevolgd wordt met Mac of met Windows.

Studieadvies en financiering

Persoonlijk advies

Wilt u weten welke cursus voor u geschikt is? Wij adviseren u graag persoonlijk. Neemt u dus gerust contact op met ons cursusbureau. Indien u wilt, maken wij een afspraak met u voor een persoonlijk gesprek. Ook met al uw overige vragen en opmerkingen kunt u bij ons terecht, per telefoon (020) 346 30 90 of per e-mail via ons contactformulier.

Trainingen op maat voor bedrijven

Bent u geïnteresseerd in een training op maat voor uw bedrijf? Wij brengen u graag op de hoogte van alle mogelijkheden. U kunt hiervoor contact opnemen met Anne Vossen, opleidingsmanager.

Studiekosten: Fiscale aftrek particulieren

Als u de opleiding zelf moet financieren, is het mogelijk dat u in aanmerking komt voor fiscale aftrek. Als particulier kunt u de studiekosten fiscaal als persoonsgebonden aftrek van uw inkomen aftrekken. Voorwaarde is wel dat de studie gericht is op uw beroep of uw aankomend beroep (er zijn nog andere voorwaarden, raadpleeg daarvoor de website van de belastingdienst).

Reïntegratie:

Gmi designschool heeft meerdere opleidingen die uitermate geschikt zijn als re-integratie traject. Het is goed mogelijk dat u voor uw re-integratie in aanmerking kunt komen voor onze opleidingen. Gmi designschool, in samenwerking met het re-integratie bedrijf, helpt u graag bij het ontwikkelen van uw opleidingsplan. Ook kunnen wij u goed helpen bij het indienen van een scholingsvoucher.