Proeflessen

Twijfel je of een cursus geschikt voor je is?
Of wil je ervaren hoe het is om een cursus bij Gmi designschool te volgen?

Schrijf je dan in voor een van de volgende gratis proeflessen. Bij een gratis proefles volg je het eerste dagdeel van de betreffende cursus. Bij een dagcursus betekent dit de eerste lesochtend ( 3 uur), bij een avondcursus de eerste lesavond ( 3 uur). Je krijgt zo een goede indruk van de cursus en als het je bevalt kun je de proefles direct omzetten bij de balie naar een inschrijving voor de gehele cursus*.

Schrijf je voor één van onderstaande proeflessen
Let op, maximaal 2 proeflessen per persoon, per kalenderjaar.

* bepalingen:
– Je kunt je per kalenderjaar voor maximaal 2 proeflessen inschrijven.
– Bij omzetten van de proefles in een inschrijving voor de gehele cursus, wordt de volledige cursusprijs in rekening gebracht. Als het bij de proefles blijft, dan is deze gratis.
– het lesmateriaal dat tijdens een proefles wordt uitgereikt en gebruikt tijdens de proefles, dient na afloop weer door de deelnemer te worden ingeleverd.
– Een proefles gaat alleen door bij voldoende reguliere deelnemers aan de betreffende cursus.