Je werkt al langer met bepaalde Adobe Software en hebt dus de basis kennis in je zak, maar loopt toch tegen specifieke problemen op en hebt behoefte aan bv een of meerdere Maatwerk uren? Gmi biedt je met Docent-per-Uur, de mogelijkheid om een van onze professionele docenten voor één of meer uren in te huren, zodat je jouw specifieke vragen kunt stellen en je werk een nieuwe Boost kunt geven.

Prijzen Docent-per-Uur:

• 1 uur: 125,-
  • 2 uur: 215,-
  • 3 uur: 300,-
  • ieder opvolgend uur: 100,- extra.
Prijzen per persoon. Btw=0%, geen verdere kosten.

Bij enkele cursussen kun je je voor het Docent-per-Uur inschrijven via de cursuspagina zelf. Is de inschrijving voor Docent-per-Uur niet actief bij de cursus van je voorkeur, of heb je een specifieke vraag die je niet in ons aanbod vindt? Stuur ons dan een Docent-per-Uur verzoek via het contactformulier of bel met ons cursusbureau: 020-346-3090.

Groepskorting:

Schrijf je je met twee of meer personen in, dan vervallen de instapprijzen en betaal je voor elk uur 100,- pp.

Locatie:

In principe vind Docent-per-Uur plaats op onze locatie. Wij hebben volledig ingerichte lokalen, computers met de juiste software en allerlei leermiddelen ter beschikking. Dit is allemaal in de prijs inbegrepen.

100% startgarantie

Heb je je voor een cursus ingeschreven en zijn er geen medecursisten? Dan kun je de cursus toch volgen als Prive cursus. Je hebt dan 100% start garantie, 100% aandacht van de docent en je kunt op eigen tempo het lesprogramma volgen. Ook kun je zelf de data en tijdstippen bepalen wanneer de cursus gegeven wordt. Sowieso kun je als je graag individueel een reguliere cursus wilt volgen kiezen voor een prive cursus. Ook kun je de prive cursus online of blended volgen. lees meer hierover bij: Prive cursus

• Je volgt de cursus in de helft van de tijd voor het normale cursus tarief
  • Of je betaalt het dubbeltarief van de reguliere cursus maar wel de volle lestijd
  • Je kunt de cursus op onze locatie volgen of online, of zelfs afgewisseld.

Wat is het verschil tussen Docent-per-uur en een Cursus-Prive?

• In een Cursus-Prive staat de inhoud vast, deze is beschreven in het studieprogramma van de cursus.
  • Voor een Docent-per-Uur, bepaal je zelf de inhoud, maar het gaat in principe over andere onderwerpen dan in onze reguliere cursussen worden aangeboden.

Andere soorten maatwerk

Gmi designschool heeft veel ervaring in maatwerk trajecten. Samen met jou stellen wij een realistisch opleidingsplan op, uitgaand van je mogelijkheden en gericht op  actuele beroepsmogelijkheden. Neem contact op via het contactformulier  voor een vrijblijvende afspraak.

Gmi designschool heeft veel ervaring in het opleiden en begeleiden van kandidaten in re-integratie en outplacement trajecten. Samen met de kandidaat en organisatie stellen wij een realistisch opleidingsplan op, gericht op vacatures die op dat moment in de branche actueel zijn. Neem via het contactformulier contact op voor de mogelijkheden.