Trainingen en opleidingen speciaal voor onderwijs

Een flink aantal cursussen uit ons reguliere aanbod staan geregistreerd in het lerarenregister. Daarnaast biedt Gmi designschool ook maatwerk voor onderwijs. Onze trainingen kunnen op de wensen van uw onderwijsprogramma en docenten worden afgestemd. Wij nemen graag met u door welke onderdelen van een bepaalde training voor u van belang zijn. Zo stellen wij met u een optimaal lesprogramma op, vaak ook met voorbeeld materialen die u ons als instituut aanlevert. Onze docenten stemmen hun uitleg en opdrachten af op uw aanvraag. U kunt hierbij kiezen voor onze locatie in Amsterdam of op uw eigen locatie. Ook ontwikkelt Gmi cursussen en opleidingen speciaal voor uw organisatie.

VMBO bijscholing

Wij bieden cursussen aan via de VMBO bijscholing aan VMBO MVI docenten in het gehele land. Een aantal van onze cursussen zijn geregistreerd en gevalideerd bij het lerarenregister en tellen mee bij de register uren van de vakdocent. Kijk voor meer informatie hierover bij onze pagina: Gmi Lerarenregister

Mediacollege Amsterdam

Wij verzorgen al jaren speciale opleidingen voor de docenten van het Mediacollege Amsterdam.

Hebt u vragen

Wij brengen u graag op de hoogte van alle mogelijkheden. U kunt hiervoor bellen of een mail sturen naar onze opleidingsmanager: Anne Vossen. Of contact opnemen met ons cursusbureau. Wij zijn u graag van dienst.

Wie gingen u voor

Een aantal onderwijsinstellingen waarvoor wij vaker trainingen en opleidingen voor verzorgen zijn:

vmbo bijscholing
Hogeschool Arnhem