Rob van der Galien

Sind 1994 ben ik bezig met websites en -applicaties en raakte ik steeds meer geïnteresseerd in de complexe en intrigerende techniek van het web. Ik hield mij bezig met webdesign, interaction design en werkte als front- en backend-developer. Naast het ontwikkelen van sites en applicaties, heb ik steeds les gegeven op verschillende instituten, waaronder Gmi-designschool.

Lesgeven dwingt je om de ontwikkelingen bij te houden en laat je voortdurend nadenken over het complexe vakgebied.

De laatste 5 jaar was ik in dienst van een communicatiebureau en had ik geen tijd meer om les te geven. Daar is nu verandering in gekomen! Ik geef weer met veel plezier les in Front End en Back End Development op Gmi designschool.

Wil je meer over mij weten, bezoek dan www.robvandergalien.nl