leslokaal gmi designschool

Een leslokaal bij Gmi designschool

Leven Lang Leren, zonder zorgen!

All-Inclusive: Alles is inbegrepen bij onze cursus prijzen

• Klassikaal onderwijs
  • Face to face
  • Volledig ingerichte lokalen met 1,5m werkplekken
  • Ingerichte computers met Adobe Software
  • Alle les- en leermiddelen inbegrepen
  • Professioneel programma en vakdocenten
  • Maximaal 12 cursisten
  • Toegang tot digitale leeromgeving met forum
  • Toegang tot helpdesk
  • Maatwerk naar wens
  • Diploma’s en Certificaten van Gmi designschool
  • Oplopende Leven Lang Leren korting
  • 0% Btw

Adobe Creative Cloud Studenten licentie

Zolang je bij ons een opleiding volgt heb je via ons recht op een Adobe Creative Cloud studenten licentie voor het huiswerk. Deze jaarlijkse kosten ( momenteel 128,-e ) vallen niet onder de prijs van de opleiding en zijn de enige eventuele extra kosten die studeren bij ons met zich meebrengt.

Huiswerk computer

Ook heb je voor het huiswerk thuis een laptop of pc nodig. Lees op de pagina: Specificaties computer voor huiswerk, waar deze thuiscomputer aan moet voldoen om de Adobe Creative Cloud Software goed op te kunnen draaien.

Leven lang leren korting

Na het volgen van je eerste cursus, worden de cursusprijzen alleen maar lager door je persoonlijke Leven Lang Leren korting!

Klassikaal of Blended?

Ons reguliere aanbod is face to face en klassikaal onderwijs. Wij vinden dat klassikaal onderwijs een bijzondere toegevoegde waarde heeft, zeker voor onze opleidingen op het gebied van vormgeving. Tijdens de opleidingen moet je voortdurend je werk aan je medecursisten presenteren en je gemaakte keuzes toelichten. Je leert zo ook veel van elkaar en daarnaast is het persoonlijke contact met je docent en je medeleerlingen ook heel belangrijk.

Het is mogelijk online les te krijgen of in een mix vorm: blended, maar dan moet je daar echt voor kiezen. Kijk hiervoor bij ons aanbod: Prive Cursus-Blended. Al ons andere aanbod is en blijft klassikaal, zie onze  opleidingen en cursussen.

Lokalen in Coronatijd:

gmi doet veilig in corona tijd

Onze lokalen zijn speciaal vanwege de corona pandemie ruim ingericht met 1,5 m ruimte tussen de werkplekken. Ook hanteren we het gmi-corona protocol: download de pdf gmi-protocol-blijf-en-doe-veilig. We bieden iedereen de middelen aan om muis, toetsenbord en beeldscherm te desinfecteren. In de gangen zijn 1,5m strips aangebracht, eten doen we in de lokalen en de docent haalt de koffie.

Mac of PC:

Gmi-designschool-lokalen-studiewijzerGmi-designschool-lokalen-studiewijzer

Al onze lokalen zijn ingericht met Mac en Windows configuraties. De cursist kan dan ook zelf kiezen of de les gevolgd wordt met Mac of met Windows. Je ziet dus wel Imacs staan, maar er staat ook het windows besturingssysteem op. Wij hebben zelf geen voorkeur. De Adobe Software draait op beide systemen even goed.

Studievorm en lesvorm:

Gmi designschool biedt opleidingen, cursussen, maatwerk en workshops. Wat deze verschillende studievormen inhouden kun je in onderstaande studiewijzer terugvinden. Ook worden de verschillende lesvormen verklaard.

Studievorm:

• beroepsopleiding: een of meerdere modulen leidend tot diploma.
  • cursus: een korte module, leidend tot certificaat.
  • maatwerk: prive cursus of leerstof op aanvraag.
  • workshop: een dag leer en maak

Lesvorm:

• face to face onderwijs
  • e-studie, livestream of video,s.
  • blended studie

Lestijden:

Dagcursus of -opleiding
9.30-16.00 uur (werkdagen)

Avondcursus of -opleiding
18.30-21.45 uur (werkdagen)

Zaterdag cursus of -opleiding
09.30-16.00 uur

Studieadvies en financiering

Persoonlijk advies

Wil je graag weten welke opleiding of studieroute geschikt is voor jou? Wij adviseren je persoonlijk. Neem gerust contact op met ons cursusbureau. Indien je wilt, maken wij een afspraak met jou voor een persoonlijk gesprek of via livestream. Ook met al je overige vragen en opmerkingen kunt je bij ons terecht, per telefoon (020) 346 30 90 of per e-mail via ons contactformulier.

Trainingen op maat voor bedrijven

Bent u geïnteresseerd in een training op maat voor uw bedrijf of onderwijsinstituut? Wij brengen u graag op de hoogte van alle mogelijkheden. Kijk hiervoor ook bij de pagina: Maatwerk voor bedrijven en of Maatwerk voor onderwijs

Studiekosten: Fiscale aftrek particulieren

Als u de opleiding zelf moet financieren, is het mogelijk dat u in aanmerking komt voor fiscale aftrek. Als particulier kunt u de studiekosten fiscaal als persoonsgebonden aftrek van uw inkomen aftrekken. Voorwaarde is wel dat de studie gericht is op uw beroep of uw aankomend beroep (er zijn nog andere voorwaarden, raadpleeg daarvoor de website van de belastingdienst).

Reïntegratie:

Gmi designschool heeft meerdere opleidingen die uitermate geschikt zijn als re-integratie traject. Het is goed mogelijk dat u voor uw re-integratie in aanmerking kunt komen voor onze opleidingen. Gmi designschool, in samenwerking met het re-integratie bedrijf, helpt u graag bij het ontwikkelen van uw opleidingsplan. Ook kunnen wij u goed helpen bij het indienen van een scholingsverzoek bij het UWV.